Не крием, че се получи доста карачески брой. Хамънд го чакаше около век, защото сложи ръце върху най-шашавия прототип, който Lamborghini показа в последните десет години. Sesto Elemento се развихря на цели 10 страници. Опитахме да го сгънем по-набързо, но междуметията, с които Ричард описва звука на бруталното душепогубващо въглеродно купе, се оказаха твърде разхищаващи хартията.
Като разхитителен, или по-скоро възхитителен, може да се определи и изцяло българският тест на джентълменския Jag F-Type срещу баварския върховен оргазъм M6 Convertible. Всъщност „срещу“ не е съвсем точно, понеже според Иван Монев и Ради Ангелов двата суперроудстъра се оказаха точно толкова непривични за пряко сравнение, колкото и за дискретни вечерни разходки (настройките на ауспуховите системи са две: шумно и много шумно). Размерите, мощността и цената им всъщност показват две различни концепции при проектирането на открит спортен автомобил, замислено констатира Монев.
Точно концепцията при проектирането на спортен автомобил залегна в основата на теста на 911 GT3. Най-истинското, страшно и паникьосващо бързо 911 носи цял арсенал нововъведения на борда – до едно много противоречиви. Оли Меридж изследва всяка фибра от поведението на автоматичната кутия и завиващите задни колела, като за капак срещна лигопредизвикващото купе с двама легендарни роднини. Дали Moby Dick е легендарно Porsche? Не само, но е и най-мощното, създавано някога.
От историческия план на развитието на автомобилите се прехвърляме във футуристичния. Любо Станиславов присъства на премиерата на BMW i3 и ни наду главите, че това е най-вълнуващата кола мечта. Въглеродна е, двигателят е отзад, задвижващите колела също, но за Бога, това нещо е електрическо. Да, но това е бъдещето! Определено трябва да разгърнете TG, за да се опита да убеди и вас.
По въпроса за бъдещето има какво да се прочете в секцията Новини, където (случайно) събрахме най-новите мечове от колекцията на три добре известни германски марки. BMW подостри Серия 4 (която съвсем истински тестваме на страница 40) и създаде очакващото легендарен статут M4. Audi освети света по нов начин с хипер-мега-модерните фарове на A8/S8, а Merc обу А-клас в планински обувки и го прати да щурмува поля и гори с името GLA. Като всяко добре продавано съвременно списание, имаме секция с клюки – папараците ни хванаха в едно легло AMG и Aston. Даже узнахме, че се очакват малки сладки V8 бебета...Продължаваме, без да отпускаме десния педал, с един странен чешит, който сам си направи болид от F1 в бараката на двора. И с друг чешит на име Таки Иное, който може да се похвали като най-слабия пилот във Формула 1. Колата за сигурност го е удряла два пъти, но ви даваме възможност да съдите сами, след като се срещнахме с Таки в Монако и изпихме по не една бира край лъскавите яхти.
Какво още – тестовете, в които този път събираме кола без покрив (KTM X-Bow GT), кола без обноски (Vauxhall VXR8 GTS), кола без конкуренция (Subaru Forester), кола без апетит за гориво (Toyota Corolla) и кола без забележки (Audi A3).
В заключение излиза, че би било неразумно и дори в някаква степен нехайно да пропуснете новия ни брой!
На пазара от четвъртък, 29 август 2013.
Приятно четене, приятели!
Гласувайте за „Златен волан на AUTO BILD 2013“
Пътната обстановка днес, 30 август
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!