GLA от Brabus с 400 „коня“

Main May 31, 2014 | Speed-Press.com A- A+ 13005 views | no comments

Изисканата тунинг компания Brabus преработи Меrcedes GLA. Малкият SUV ще разполага с повече мощност, за която външният му вид предразполага. Машината ще се предлага в два варианта – висок и нисък. Притежателите на GLA ще могат да избират множество елементи за индивидуализация на интериора от богат каталог.
Вариант 1: сваляне
Ниският GLA е поставен върху 21-цолови алуминиеви джанти Monoblock R. Предният спойлер изглежда много агресивен, а дебелите гуми (размер 225/30) са по-скоро характерни за „спортист“, отколкото за „софтроудър“, ориентиран към градската среда. Гумите могат да бъдат Pirelli, Continental или Yokohama. За линиите на GLA Style и Urban се предлага аеродинамичен кит от полиуретан, който подсилва офроуд излъчването на модела и заменя централния елемент от серийната броня. Отстрани той изглежда като допълнителен спойлер. Вместо да бъдат поставени специални прагове, е направен съществен ъпдейт за сигурността, който се забелязва само на тъмно – щом вратите бъдат отворени, диоди осветяват пространството при краката. Така рискът от спъване се намалява значително. В задната част също има подобрения: атрактивният спойлер на покрива и четирите тръби на ауспуха хващат окото отдалеч, а задната броня „дублира“ дизайна на предната.
Вариант 2: „вдигане на пръсти“
Естествено, всеки клиент може сам да избере своите джанти – но и това, което от Brabus са селектирали, съвсем не е лошо. Високите автомобили с огромни колела са истинска екзотика. На рекламните фотографии на по-високата с 30 мм версия се виждат 19-цоловите Monoblock F, които могат да бъдат поръчани и като 18-ки, 20-ки и 21-ци. Още по-богат е изборът на варианти за интериора особено по отношение на тапицерията на седалките. Серийната кожа върху тях може да бъде „пренесена“ и по арматурното табло, централната конзола, жабката и вътрешната част на вратите или да бъде заменена с fine leather на Brabus. Шивачките в Ботроп използват или т.нар. кожа Маstik, или алкантара (при която можете да си изберете какъвто цвят ви е на душата). Към останалите подобрения спадат „перата“ за смяна на предавките, копчетата за заключване на вратите и педалите – всичко това от алуминий, както и двуцветните лайстни на праговете.
Целият тунинг е завършен чак с увеличението на мощността. 4-цилиндровият турбобензинов мотор развива 400 к.с. и 500 Нм във върховата си модификация и благодарение на тях „изстрелва“ машината за 4,4 сек от 0 до 100 км/ч. Клиентите, които поръчат модула V/max, ще могат да развият до 270 км/ч. 220 CDI, серийно със 170 к.с., също е „напомпан“: след ъпгрейд моторът получава 40 допълнителни конски сили и максимален въртящ момент от 410 Нм, които гарантират ускорение за 8 сек от 0 до 100 км/ч. Максималната скорост и тук е увеличена – модулът Brabus Eco PowerXtra D3 позволява „препускане“ с до 220 км/ч. Цените за подобренията все още не са обявени.

 
Keywords:   Brabus
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...