Вероятно сте чували за Euro NCAP, европейската организация, която троши коли в независими краштестове с едничката цел да оцени безопасността им по различни показатели. Всички автомобилни компании дават мило и драго, за да получат заветните пет звезди. Е, от 2016 г. специалистите по краштестове въвеждат нов принцип в оценяването на безопасността на компактните коли. 
На първия етап градските мъници ще бъдат подлагани на изпит в базовото си ниво на обзавеждане. Ако тестваният автомобил получи по-малко от максималните пет звезди, моделът ще трябва да се явява на „поправителен“ втори краштест, но с по-богато обзавеждане, иначе казано – с повече системи за сигурност. 
Каква е целта на това нововъведение? За да могат потенциалните купувачи да сравнят степента на безопасност на базовия модел с тази на по-добре оборудваната версия и да знаят струва ли си да бръкнат по-дълбоко в джобовете си. От друга страна, тези мерки биха накарали производителите да предложат по-високи базови нива за бюджетните модели. 
Провеждането на краштестовете на два етапа ще позволи и по-обективна оценка на безопасността на малките автомобили спрямо по-големите, които като цяло са с по-богато базово обзавеждане. 
От 2010 г. Euro NCAP въведе по-сериозни краштестове и завиши критериите си за оценка. От началото на следващата година най-висока оценка ще получават само автомобилите, които имат система за автоматично екстрено спиране. 
 
       И Great Wall пуска мустак за Моември
      И Great Wall пуска мустак за Моември
    
     
       Носителите на Златен волан на AUTO BILD 2013
      Носителите на Златен волан на AUTO BILD 2013
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   Latest Videos
    Latest Videos   
    

